派對

快.樂.蕾.絲.邊

蕾 絲 邊 是 什 麼 ? 是 穿 蕾 絲 花 邊 衣 服 的 人 ? 是 編 織 蕾 絲 的 人?

星期五, 4月 18, 2008

2008年的生日飯·很肥·很好味


位於上環的一所大廈,算是私房菜吧!
餐廳取法國名字 Bonheur,是「幸福」的意思 :)
免開瓶費,所以不能少的是心愛的Gewurztraminer.
喪食包括:生蠔,鵝肝,帶子,海膽,羊扒,牛扒,心太軟

標籤: ,

3 Comments:

  • At 11:05 上午, Anonymous 匿名 said…

    生日快樂!

     
  • At 11:52 下午, Anonymous 匿名 said…

    阿力~~~~唔好意思呀~~~終於忍唔住留言喇~~
    因為有一樣野我好擔心呀~~~
    我一路都有o係《搞乜鬼同志運動》個網都dl mp3黎狂聽喪聽隨身聽……但前排開始我發覺2007年5月30號之前o個d節目全部都「無法顯示網頁」呀~~我等左一排等佢自動復原但始終佢到冇……真係好不安……我好有需要呀~~~點算呀~~~會唔會以後冇得聽架~~~~><><

     
  • At 12:25 上午, Blogger liklik said…

    阿匿名聽眾,謝謝你的提示,是server早排出了問題,收復後我忘了留意要處理《搞乜鬼》的部份。這兩天內會搞番掂架喇!

     

發佈留言

<< Home